Większość firm kampanie w Internecie zaczyna od narzędzi…
Bardzo dobrze, bo powyższe narzędzia dają ogromne możliwości targetowania reklam, personalizowana przekazu, mierzenia efektywności. Ale to wszystko nie ma znaczenia, jeżeli firma nie wie:
To wszystko nazywamy strategią i planowaniem i niezależnie z jakich narzędzi korzystasz, jeżeli Twoja firma nie potrafi odpowiedzieć na powyższe pytania to Twój marketing internetowy nie będzie efektywny…
narzędzia i taktyki to tylko „wierzchołek” skutecznego digital marketingu…
Dobry strateg potrafił wygrać bitwę nawet, gdy miał mniej liczebne wojsko oraz gorszą broń niż przeciwnik. Podobnie jest z dobrym strategiem Digital Marketingu, który potrafi rywalizować z konkurencją w Internecie mimo mniejszych budżetów marketingowych i zasobów ludzkich.
To od Ciebie zależy czy chcesz promować swoją firmę bazując na przypuszczeniach czy wolisz pozbierać potrzebne informacje i ustalić plan działania, taktykę, proces, który pozwoli efektywnie przygotować kampanie digital marketingową, określić potrzebne zasoby i budżety i co bardzo ważne w pełni kontrolować efekty podjętych działań.
… dlatego właśnie potrzebna jest Ci strategia Digital Marketingu, aby maksymalnie zwiększyć prawdopodobieństwo skuteczności kampanii marketingowej, na bieżąco kontrolować efekty i optymalizować w celu poprawy wyników.
więcej tutaj: 10 reasons you need a digital marketing strategy in 2017
Na początku swojej drogi w digital marketingu zachwycałem się możliwościami narzędzi, z czasem coraz bardziej zdawałem sobie sprawę jak ważna jest strategia i wiedza o realnych potrzebach klientów. Brakowało mi uporządkowania tej wiedzy, poznania metodologii i procesów stosowanych przez światowe firmy.
Długo szukałem szkolenia, które dałoby mi taką wiedzę i w końcu znalazłem Digital Marketing Institute, w którym można zdobyć międzynarodowy certyfikat Professional Diploma Strategy & Planning. Instytut oraz certyfikat wspierany jest przez takie firmy jak Google, Facebook, Twitter, LinkedIn. Okazało się, że w Polsce jest firma, która reprezentuje DMI- SOCJOMANIA.
To właśnie w Socjomani przez półtora miesiąca wraz z grupą świetnych ludzi porządkowałem swoją wiedzę z zakresu strategii i planowania digital marketingu.
Wszystko 10/10:
W jednym miejscu, pięknym lofcie, przy kawie, ciastku czy obiedzie grupa marketerów z doświadczeniem w różnych obszarach prowadzi ciekawe dyskusje i wymienia swoje doświadczenia. Wszystko pod wodzą dwóch trenerów, którzy mają dar do tłumaczenia zaawansowanych zagadnień w prosty i pełen pasji sposób:
6 owocnych pełnych inspiracji tygodni skończyło się, teraz czas na przygotowania do egzaminu…
…bo wisienką na torcie, albo „truskawką” jak kto woli jest certyfikat Professional Diploma, który obecnie w Polsce ma tylko kilkanaście osób. Także trzymajcie kciuki ! 🙂
Strategia marketingowa to fundament skutecznych kampanii digital marketingowych.
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI – key performance indicators) są wykorzystywane niemal w każdej branży do…
Jak wyeksportować napisy z video na Facebooku i kiedy może Ci się to przydać ?…
Twoja marka osobista nie jest tym jak mówisz o sobie, ale jak inni mówią o…
Bystrzy przedsiębiorcy i marketerzy w 2019 roku skupią się na pionowych materiałach video, aby budować…
Pod koniec sierpnia w Phoenix miałem okazje szkolić się u boku Dennis Yu i Logan…
Największym błędem firm reklamujących się na facebooku jest oczekiwanie natychmiastowej sprzedaży z tego kanału. Wyobraź…