Największym błędem firm reklamujących się na facebooku jest oczekiwanie natychmiastowej sprzedaży z tego kanału. Wyobraź sobie sytuację, że chłopak podchodzi do pierwszej, napotkanej kobiety i zadaje pytanie: „Wyjdziesz za mnie?”. Jakie jest prawdopodobieństwo, że usłyszy TAK ?
Analogicznie — Dlaczego zatem większość firm „od pierwszego wejrzenia” mówi do klienta „Kup Teraz” lub „Zamów” ?
Zanim zaoferujesz coś klientowi musisz zbudować z nim relacje, krok po kroku przekonać go, że wybór Twojej firmy jest najlepszą z możliwości.
Treści należy dopasować do poszczególnych etapów ścieżki zakupowej klienta:
Nie przypadkowo tworząc kampanie na Facebooku masz do wyboru następujące cele marketingowe:
To właśnie 3 etapy, które musi przejść użytkownik, aby ostatecznie zostać Twoim klientem. Możesz wykorzystać do tego celu strategie video stosowaną przez najlepszych marketerów na świecie. lub dalej inwestować w reklamy, które krzyczą do klientów „Kup teraz”, ale nie oczekuj, że w ten sposób skuteczność reklam będzie wysoka, a koszt niski.
Lepszym wyborem jest zbudowanie strategii, która długoterminowo pozwoli Ci pozyskiwać nowych klientów.
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI – key performance indicators) są wykorzystywane niemal w każdej branży do…
Jak wyeksportować napisy z video na Facebooku i kiedy może Ci się to przydać ?…
Twoja marka osobista nie jest tym jak mówisz o sobie, ale jak inni mówią o…
Bystrzy przedsiębiorcy i marketerzy w 2019 roku skupią się na pionowych materiałach video, aby budować…
Pod koniec sierpnia w Phoenix miałem okazje szkolić się u boku Dennis Yu i Logan…
Coraz więcej startupów, korporacji, organizatorów eventów zaprasza sportowców i trenerów do mówienia o przywództwie i…
Komentarze