Google zrobił ogromny krok w kierunku połączenia świata reklamy online i offline. Mapy Google oraz tysiące zbieranych danych o lokalizacjach użytkowników to nie przypadek. Google chce wiedzieć ile osób zobaczyło reklamy, a później odwiedziło sklep stacjonarny !
Rozszerzenia lokalizacji pozwalają wyświetlać w wynikach wyszukiwania Google adres szukanego sklepu, jego położenie na mapie, zdjęcia wewnątrz oraz zewnątrz firmy oraz opinie o firmie.
Przełomową zmianą jest zliczanie wizyt w sklepie na podstawie lokalizacji użytkownika w ciągu 30 dni po kliknięciu w reklamę. Google AdWords tak jak żadne inne narzędzie pozwala mierzyć skuteczność reklam m.in:
- Ile osób dokonało zakupów w Twoim sklepie internetowym po kliknięciu w reklamę?
- Ile osób zadzwoniło do Twojej firmy z reklam?
- Ile osób odwiedziło Twój sklep stacjonarny po kliknięciu w reklamy?
- Ile osób wypełniło formularz kontaktowy na Twojej stronie www?
Te i wiele innych informacji pozwalają skutecznie weryfikować czy kampanie marketingowe przynoszą Ci zwrot z inwestycji (ROI).
Google łączy świat online i offline ! 🙂
Więcej tutaj:
https://support.google.com/adwords/answer/6190164?hl=en
Konfiguracja mierzenia konwersji offline:
https://support.google.com/adwords/answer/7012522
Zostaw komentarz