Udostępniam Wam najbardziej aktualny ranking systemów marketing autoation przygotowany przez GetApp – platformę, która kwartalnie publikuje rankingi oprogramowania IT.
Wyniki zestawienia cieszą mnie z kilku powodów:
- The winner is HubSpot….Platforma, którą odkryłem w 2012 roku i cenię przede wszystkim za to, że nie tylko udostępnia doskonałe oprogramowanie, ale również uczy swoich klientów strategii Inbound Marketingu. Strategii bez której marketing automation nie byłby tak skuteczny jak jest obecnie.
Nie przesadzę, gdy napiszę, że jest to najskuteczniejsza strategia marketingowa na świecie,a potwierdza to fakt, że stosują ją największe firmy na świecie jak Google, LinkedIn, Zalando, Nike i wiele innych.
Tym bardziej cieszę się, że jakiś czas temu zdecydowałem się wziąć udział w programie certyfikacyjnym HubSpot i zdobyłem certyfikat z Inbound Marketingu.
2. Trzecie miejsce przypadło polskiemu oprogramowaniu Sales Manago, które rozwijam i wdrażam w firmie Energa. Sales Manago jest potężnym z ogromną ilością przydatnych funkcjonalności dla firm pozyskujących leady sprzedażowe oraz dla ecommerców.
3. W TOP 10 znajduje się również ActiveCampaign, które również miałem okazje wdrażać w firmie Unique Cars. Zdecydowanie polecam ze względu na bardzo przystępny i łatwy w obsłudze interfejs oraz dużo przydatnych funkcjonalności, które pozwalają stworzyć skuteczną kampanie Inbound Marketingu wraz z rozbudowanymi scenariuszami marketing automation.
Zachęcam do zapoznania się z poniższą infografiką. Pełny ranking znajduje się pod adresem https://www.getapp.com/marketing-software/marketing-automation/#getrank
Zostaw komentarz