Bystrzy przedsiębiorcy i marketerzy w 2019 roku skupią się na pionowych materiałach video, aby budować świadomość, zwracać uwagę i generować sprzedaż.
Tak jak ja i Ty, Internauci coraz rzadziej reagują na reklamy. Za to cenią realne historię, autentyczne filmy nagrywane bez filtrów swoim telefonem.
Duże firmy cały czas będą tworzyć wysokiej jakości spoty reklamowe, ale coraz chętniej tworzą również jednominutowe filmy, które publikują na Instagramie, Facebooku, Twitterze, Linkedin, a nawet Snapchacie.
Jeżeli Twój biznes chce się wyróżnić na tle setek informacji, które każdy z nasz konsumuje w czasie dnia to wyjmij telefon, naciśnij czerwony guzik i nagrywaj przez 60 sekund, jeśli się nie uda powtórz to tylko minuta.
Inteligentne firmy połączą video z remarketingiem, aby dotrzeć do klienta na całej jego ścieżce zakupowej. Więcej o strategii video…
Jakie treści powinna tworzyć Twoja firma w 2019 roku ?
- Pionowe video z napisami (ponad 80% użytkowników ogląda video na telefonie bez dźwięku)—nagrywaj telefonem i wykorzystaj darmowe funkcjonalności aplikacji video.
- Stories zamiast tekstowych opinii—video z rekomendacją klienta jest wiarygodniejsze i skuteczniejsze niż tekstowe opinie, często generowane przez boty.
- Remarketing do oglądających — kieruj video B do osób, które obejrzały przez więcej niż 10 sekund video A.
- Ścieżka klienta i atrybucja—nie skupiaj się tylko na sprzedaży, twórz treści, które wspierają sprzedaż po przez budowanie emocji, świadomości i zaangażowania odbiorców.
Obawiam się, że niestety nadal większość firm popełni te same błędy reklamując się na Facebooku i skupi się przede wszystkim na reklamach sprzedażowych oraz nie zrozumie przewagi 1-minutowych video, ponieważ…
- Boją się występować w nagraniach video.
- Myślą, że video marketing musi być drogi, a żeby nagrać porządny spot potrzebny jest duży budżet.
- Uznają, że video nie sprzedaje, ponieważ nie analizują poprawnie danych i nie biorą pod uwagę modeli atrybucji
…ale Ty już wiesz jak możesz wyprzedzić swoich konkurentów.
Inspiracją do tego artykułu jest publikacja Dennisa Yu – marketera, pod którego okiem mam okazje się szkolić od sierpnia 2018 roku.
Zostaw komentarz