Cześć, porozmawiajmy, bo mam dla Ciebie kilka marketingowych wskazówek…

 

#1 Jak mawiał Steve Jobs „Marketing is about values…”. Dawaj swoim klientom wartość, daj im więcej niż się spodziewają, a zostaną Twoimi ambasadorami. Koniecznie obejrzyj.

#2 Zbadaj swoją grupę docelową. Określ kim jest Twój idealny klient, gdzie spędza czas, co robi na co dzień, na jakie tematy dyskutuje w sieci, jakie ma zainteresowania i potrzeby. To wszystko ułatwi Ci planowanie działań marketingowych.

#3 Przeanalizuj działania konkurencji. Sprawdź jak się reklamują, co komunikują i zastanów się w jaki sposób Twoja firma wyróżnia się na ich tle.

#4 Ustal cele kampanii marketingowych. Czy celem jest pozyskanie nowych klientów, wzrost sprzedaży, a może budowa wizerunku ?

#5 Wskaż dokładnie co klient powinien zrobić odwiedzając stronę WWW. Odpowiedni Call to Action zwiększy Twoją szansę na sprzedaż.

#6 Reklamy w Google i na Facebook są skuteczne ! Są tańsze niż radio, prasa i telewizja, a za ich pomocą dotrzesz do większego grona potencjalnych klientów.

#7 Tworzenie bloga i pisanie artykułów to obecnie za mało. Zacznij publikować video i nagrywać live’y z działalności Twojej firmy.

#8 Wdróż analitykę internetową. W Internecie wszystko można zmierzyć, sprawdź, która kampania pozwoliła Ci pozyskać najwięcej klientów.

#9 Testuj różne kanały marketingowe, zrezygnuj z tych, które nie są efektywne, inwestuj w źródła, które przynoszą Ci efekt.

#10 Nie bój się eksperymentować. Najwięksi przedsiębiorcy eksperymentując szukają przewag na rynku. Podążaj tą drogą, a wyróżnisz się na tle konkurencji !

 

Powyższe wskazówki to fundament do skutecznych kampanii marketingowych. Nie wiesz jak się za to zabrać ? Napisz do mnie !

 

Jestem certyfikowanym ekspertem Google, HubSpot, Conversion. Pomagam firmom (między innymi: Energa, Esotiq, Unique Cars) w pozyskiwaniu nowych klientów przez Internet oraz w budowaniu strategii digital marketingu.

Obecnie rozwijam się realizując międzynarodowe szkolenie Digital Marketing Institute – Professional Diploma in Digital Strategy & Planning.

W czym mogę Ci pomóc:

  • Audyt SEO
  • Analiza konkurencji
  • Analiza trendów
  • Analiza działań agencji marketingowej
  • Social Listening
  • Wyznaczanie i weryfikacja celów dla kampanii marketingowych
  • Strategia digital marketingu
  • Planowanie kampanii marketingowych w Internecie
  • Wybór narzędzi marketingowych
  • Wdrażanie narzędzi marketingowych (Sales Manago, Live Chat, Edrone, Active Campaign, Getresponse, HotJar, Anyleads, SMS API i wiele innych).
  • Zaawansowana analityka internetowa
conv